Pronájem lokomotiv

Naše společnost nabízí k pronájmu následující kolejová vozidla...

 

740 658-0 (T448 0658)

ex MUS Most

Výrobce : ČKD Praha

r.v.: 1979

v.č.: 11305

Maximální výkon : 800 KW

Hmotnost :  72t

Délka vozidla přes nárazníky :  13 600 mm

Maximální rychlost : 70 km/h

Hnací drážní vozidlo řady 740 je určeno pro středně těžkou a těžkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a na vlečkách o rozchodu 1435mm a evropských klimatických podmínkách. Lokomotiva je kapotová s postranními ochozy a jednou kabinou strojvedoucího. Pojezd je tvořen dvěma dvounápravovými podvozky s uspořádáním dvojkolí  B´o B´o. Rám podvozku ve tvaru písmene H je svařované konstrukce a jsou k němu pomocí kyvných ramen upevněny dvě dvojkolí s tlapovými stejnosměrnými motory TE 005 s čelním ozubeným převodem 78:15

 

740 678-8 (T 448 0678)

ex Elektrárna Prunéřov

Výrobce : ČKD

r.v.: 1980

v.č.: 11623

Maximální výkon : 800 KW

Hmotnost : 72t

Délka vozidla přes nárazníky : 13 600 mm

Maximální rychlost : 70 km/h

Hnací drážní vozidlo řady 740 je určeno pro středně těžkou a těžkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a na vlečkách o rozchodu 1435mm a evropských klimatických podmínkách. Lokomotiva je kapotová s postranními ochozy a jednou kabinou strojvedoucího. Pojezd je tvořen dvěma dvounápravovými podvozky s uspořádáním dvojkolí B´o B´o. Rám podvozku ve tvaru písmene H je svařované konstrukce a jsou k němu pomocí kyvných ramen upevněny dvě dvojkolí s tlapovými stejnosměrnými motory TE 005 s čelním ozubeným převodem 78:15

 

740 445-2 (T 448 0945)

ex kovošrot Děčín

Výrobce ČKD

r.v.: 1988

v.č.: 15299

Maximální výkon : 800 KW

Hmotnost : 72t

Délka vozidla přes nárazníky : 13 600 mm

Maximální rychlost : 70 km/h

Hnací drážní vozidlo řady 740 je určeno pro středně těžkou a těžkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a na vlečkách o rozchodu 1435mm a evropských klimatických podmínkách. Lokomotiva je kapotová s postranními ochozy a jednou kabinou strojvedoucího. Pojezd je tvořen dvěma dvounápravovými podvozky s uspořádáním dvojkolí B´o B´o. Rám podvozku ve tvaru písmene H je svařované konstrukce a jsou k němu pomocí kyvných ramen upevněny dvě dvojkolí s tlapovými stejnosměrnými motory TE 005 s čelním ozubeným převodem 78:15

 

740 660-6 (T 448 0660)

Výrobce ČKD

r.v.: 1979

v.č.: 11247

Maximální výkon : 800 KW

Hmotnost : 72t

Délka vozidla přes nárazníky : 13 600 mm

Maximální rychlost : 70 km/h

Hnací drážní vozidlo řady 740 je určeno pro středně těžkou a těžkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a na vlečkách o rozchodu 1435mm a evropských klimatických podmínkách. Lokomotiva je kapotová s postranními ochozy a jednou kabinou strojvedoucího. Pojezd je tvořen dvěma dvounápravovými podvozky s uspořádáním dvojkolí B´o B´o. Rám podvozku ve tvaru písmene H je svařované konstrukce a jsou k němu pomocí kyvných ramen upevněny dvě dvojkolí s tlapovými stejnosměrnými motory TE 005 s čelním ozubeným převodem 78:15

 

 770 412-5 (T 669 1512)

ex Chemopetrol Litvínov

Výrobce : SMZ Dubnica nad Váhom

r.v.: 1970

v.č.: 0855

Maximální výkon : 885 KW

Hmotnost : 114t

Délka vozidla přes nárazníky : 17 240 mm

Maximální rychlost : 90 km/h

Hnací drážní vozidlo řady 770 je určeno pro těžký  staniční posun a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a na vlečkách o rozchodu 1435 mm. Pojezd je tvořen dvěma třínápravovými podvozky s uspořádáním dvojkolí C´o C´o. Na lokomotivě byla v roce 1999 v JLS provedena prototypová náhrada původních závěsek v uložení rámu na podvozcích pryžokovovými sloupky. Tato modernizace přináší podstatné snížení odporu proti natáčení při průjezdu lokomotivy obloukem. Lokomotiva je osazena elektronickým regulátorem výkonu, VZ LS IV

 

703 667-6 (T212.1667)

ex MS- Unikov Ostrava

Výrobce : Turčianské strojárne Martin

r.v.: 1979

v.č.: 431-0199

Hmotnost : 24t

Uspořádání pojezdu : B

Maximální rychlost : 40km/h

Hnací drážní vozidlo řady 703 je určeno pro posun v depech, staniční službu a dopravu menšího počtu vagónů a pro vlečkový provoz. Pod zúženou kapotou před stanovištěm strojvedoucího je umístěn naftový dvanáctiválcový motor Tatra, který přenáší točivý moment přes hydrodynamickou převodovku SMR na kardanovy hřídele, jež ho přenášejí dále na nápravové převodovky. Z tohoto důvodu je řízení lokomotivy jiné oproti starším typům s mechanickou převodovkou. Strojvedoucí lokomotivu ovládá pákou plynu a rychlostní stupně se řadí automaticky podle otáček motoru.

 

703 631-2 (T212.1631)

ex Moravské Keramické závody a.s.

Výrobce : Turčianské strojárne Martin

r.v.: 1978

v.č.: 431-0143

Hmotnost : 24t

Uspořádání pojezdu : B

Maximální rychlost : 40km/h

Hnací drážní vozidlo řady 703 je určeno pro posun v depech, staniční službu a dopravu menšího počtu vagónů a pro vlečkový provoz. Pod zúženou kapotou před stanovištěm strojvedoucího je umístěn naftový dvanáctiválcový motor Tatra, který přenáší točivý moment přes hydrodynamickou převodovku SMR na kardanovy hřídele, jež ho přenášejí dále na nápravové převodovky. Z tohoto důvodu je řízení lokomotivy jiné oproti starším typům s mechanickou převodovkou. Strojvedoucí lokomotivu ovládá pákou plynu a rychlostní stupně se řadí automaticky podle otáček motoru.

 

702 521-6 (T212.0521)

Výrobce : Turčianské strojárne Martin

r.v.: 1967

v.č.: 44-00021

Hmotnost : 24t

Uspořádání pojezdu : B

Maximální rychlost : 40km/h

Hnací drážní vozidlo řady 702 je určeno k lehkému staničnímu posunu v železničních stanicích, lokomotivních depech a na vlečkách podniků. Na rámu lokomotivy je umístěna kabina pro strojvedoucího, před kterou je zůžená kapota, v níž je umístěn spalovací motor  a další komponenty. V rámu jsou uloženy dvě nápravy - obě hnací. Lokomotiva má přenos výkonu řešený přes mechanickou převodovku, ve které strojvedoucí zařazuje rychlostní stupně předvolbou - zařadí rychlostní stupeň a teprve potom použije spojkový ventil.

 

701 689-2 (T211.1689)701 689-2

ex Ryko a.s. Děčín

Výrobce : ČKD Praha

r.v.: 1962

v.č.: 5587

Maximální výkon : 169KW

Hmotnost : 22t

Uspořádání pojezdu : B

Maximální rychlost : 40km/h

Hnací drážní vozidlo řady 701 je určeno k lehkému staničnímu posunu v železničních stanicích, lokomotivních depech a na vlečkách podniků. Na rámu lokomotivy je umístěna kabina pro strojvedoucího, před kterou je zúžená kapota, v níž je umístěn spalovací motor a další komponenty. V rámu jsou uloženy dvě nápravy - obě hnací. Lokomotiva má přenos výkonu řešený přes mechanickou převodovku, ve které strojvedoucí zařazuje rychlostní stupně předvolbou - zařadí rychlostní stupeň a teprve poté použije spojkový ventil.

 

 

 

 

Rychlý kontakt

Telefon
+420 325 516 338

E-mail
info@lokomotivka.cz

Mapa

Česká lokomotivka, s.r.o.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.