Pronájem lokomotiv
Naše společnost nabízí k pronájmu následující kolejová vozidla...
ex MUS Most
Výrobce : ČKD Praha
r.v.: 1979
v.č.: 11305
Maximální výkon : 800 KW
Hmotnost : 72t
Délka vozidla přes nárazníky : 13 600 mm
Maximální rychlost : 70 km/h
Hnací drážní vozidlo řady 740 je určeno pro středně těžkou a těžkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a na vlečkách o rozchodu 1435mm a evropských klimatických podmínkách. Lokomotiva je kapotová s postranními ochozy a jednou kabinou strojvedoucího. Pojezd je tvořen dvěma dvounápravovými podvozky s uspořádáním dvojkolí B´o B´o. Rám podvozku ve tvaru písmene H je svařované konstrukce a jsou k němu pomocí kyvných ramen upevněny dvě dvojkolí s tlapovými stejnosměrnými motory TE 005 s čelním ozubeným převodem 78:15
ex Elektrárna Prunéřov
Výrobce : ČKD
r.v.: 1980
v.č.: 11623
Maximální výkon : 800 KW
Hmotnost : 72t
Délka vozidla přes nárazníky : 13 600 mm
Maximální rychlost : 70 km/h
Hnací drážní vozidlo řady 740 je určeno pro středně těžkou a těžkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a na vlečkách o rozchodu 1435mm a evropských klimatických podmínkách. Lokomotiva je kapotová s postranními ochozy a jednou kabinou strojvedoucího. Pojezd je tvořen dvěma dvounápravovými podvozky s uspořádáním dvojkolí B´o B´o. Rám podvozku ve tvaru písmene H je svařované konstrukce a jsou k němu pomocí kyvných ramen upevněny dvě dvojkolí s tlapovými stejnosměrnými motory TE 005 s čelním ozubeným převodem 78:15
ex kovošrot Děčín
Výrobce ČKD
r.v.: 1988
v.č.: 15299
Maximální výkon : 800 KW
Hmotnost : 72t
Délka vozidla přes nárazníky : 13 600 mm
Maximální rychlost : 70 km/h
Hnací drážní vozidlo řady 740 je určeno pro středně těžkou a těžkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a na vlečkách o rozchodu 1435mm a evropských klimatických podmínkách. Lokomotiva je kapotová s postranními ochozy a jednou kabinou strojvedoucího. Pojezd je tvořen dvěma dvounápravovými podvozky s uspořádáním dvojkolí B´o B´o. Rám podvozku ve tvaru písmene H je svařované konstrukce a jsou k němu pomocí kyvných ramen upevněny dvě dvojkolí s tlapovými stejnosměrnými motory TE 005 s čelním ozubeným převodem 78:15
Výrobce ČKD
r.v.: 1979
v.č.: 11247
Maximální výkon : 800 KW
Hmotnost : 72t
Délka vozidla přes nárazníky : 13 600 mm
Maximální rychlost : 70 km/h
Hnací drážní vozidlo řady 740 je určeno pro středně těžkou a těžkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a na vlečkách o rozchodu 1435mm a evropských klimatických podmínkách. Lokomotiva je kapotová s postranními ochozy a jednou kabinou strojvedoucího. Pojezd je tvořen dvěma dvounápravovými podvozky s uspořádáním dvojkolí B´o B´o. Rám podvozku ve tvaru písmene H je svařované konstrukce a jsou k němu pomocí kyvných ramen upevněny dvě dvojkolí s tlapovými stejnosměrnými motory TE 005 s čelním ozubeným převodem 78:15
ex Chemopetrol Litvínov
Výrobce : SMZ Dubnica nad Váhom
r.v.: 1970
v.č.: 0855
Maximální výkon : 885 KW
Hmotnost : 114t
Délka vozidla přes nárazníky : 17 240 mm
Maximální rychlost : 90 km/h
Hnací drážní vozidlo řady 770 je určeno pro těžký staniční posun a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a na vlečkách o rozchodu 1435 mm. Pojezd je tvořen dvěma třínápravovými podvozky s uspořádáním dvojkolí C´o C´o. Na lokomotivě byla v roce 1999 v JLS provedena prototypová náhrada původních závěsek v uložení rámu na podvozcích pryžokovovými sloupky. Tato modernizace přináší podstatné snížení odporu proti natáčení při průjezdu lokomotivy obloukem. Lokomotiva je osazena elektronickým regulátorem výkonu, VZ LS IV
ex MS- Unikov Ostrava
Výrobce : Turčianské strojárne Martin
r.v.: 1979
v.č.: 431-0199
Hmotnost : 24t
Uspořádání pojezdu : B
Maximální rychlost : 40km/h
Hnací drážní vozidlo řady 703 je určeno pro posun v depech, staniční službu a dopravu menšího počtu vagónů a pro vlečkový provoz. Pod zúženou kapotou před stanovištěm strojvedoucího je umístěn naftový dvanáctiválcový motor Tatra, který přenáší točivý moment přes hydrodynamickou převodovku SMR na kardanovy hřídele, jež ho přenášejí dále na nápravové převodovky. Z tohoto důvodu je řízení lokomotivy jiné oproti starším typům s mechanickou převodovkou. Strojvedoucí lokomotivu ovládá pákou plynu a rychlostní stupně se řadí automaticky podle otáček motoru.
ex Moravské Keramické závody a.s.
Výrobce : Turčianské strojárne Martin
r.v.: 1978
v.č.: 431-0143
Hmotnost : 24t
Uspořádání pojezdu : B
Maximální rychlost : 40km/h
Hnací drážní vozidlo řady 703 je určeno pro posun v depech, staniční službu a dopravu menšího počtu vagónů a pro vlečkový provoz. Pod zúženou kapotou před stanovištěm strojvedoucího je umístěn naftový dvanáctiválcový motor Tatra, který přenáší točivý moment přes hydrodynamickou převodovku SMR na kardanovy hřídele, jež ho přenášejí dále na nápravové převodovky. Z tohoto důvodu je řízení lokomotivy jiné oproti starším typům s mechanickou převodovkou. Strojvedoucí lokomotivu ovládá pákou plynu a rychlostní stupně se řadí automaticky podle otáček motoru.
Výrobce : Turčianské strojárne Martin
r.v.: 1967
v.č.: 44-00021
Hmotnost : 24t
Uspořádání pojezdu : B
Maximální rychlost : 40km/h
Hnací drážní vozidlo řady 702 je určeno k lehkému staničnímu posunu v železničních stanicích, lokomotivních depech a na vlečkách podniků. Na rámu lokomotivy je umístěna kabina pro strojvedoucího, před kterou je zůžená kapota, v níž je umístěn spalovací motor a další komponenty. V rámu jsou uloženy dvě nápravy - obě hnací. Lokomotiva má přenos výkonu řešený přes mechanickou převodovku, ve které strojvedoucí zařazuje rychlostní stupně předvolbou - zařadí rychlostní stupeň a teprve potom použije spojkový ventil.
ex Ryko a.s. Děčín
Výrobce : ČKD Praha
r.v.: 1962
v.č.: 5587
Maximální výkon : 169KW
Hmotnost : 22t
Uspořádání pojezdu : B
Maximální rychlost : 40km/h
Hnací drážní vozidlo řady 701 je určeno k lehkému staničnímu posunu v železničních stanicích, lokomotivních depech a na vlečkách podniků. Na rámu lokomotivy je umístěna kabina pro strojvedoucího, před kterou je zúžená kapota, v níž je umístěn spalovací motor a další komponenty. V rámu jsou uloženy dvě nápravy - obě hnací. Lokomotiva má přenos výkonu řešený přes mechanickou převodovku, ve které strojvedoucí zařazuje rychlostní stupně předvolbou - zařadí rychlostní stupeň a teprve poté použije spojkový ventil.