Pronájem lokomotiv
Naše společnost nabízí k pronájmu následující kolejová vozidla:
740 658-0 (T448 0658)
ex MUS Most
Výrobce: ČKD Praha
r.v.: 1979
v.č.: 11305
Maximální výkon: 800 KW
Hmotnost: 72 t
Délka vozidla přes nárazníky: 13.600 mm
Maximální rychlost: 70 Km/hod.
Hnací drážní vozidlo řady 740 je určeno pro středně těžkou, těžkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1435 mm a evropských klimatických podmínkách. Lokomotiva je kapotová s postranními ochozy a jednou kabinou strojvedoucího. Pojezd je tvořen dvěma dvounápravovými podvozky s uspořádáním dvojkolí B´o B´o. Rám podvozku ve tvaru písmene H je svařované konstrukce a jsou k němu pomocí kyvných ramen upevněny dvě dvojkolí s tlapovými stejnosměrnými motory TE 005 s čelním ozubeným převodem 78 : 15.
740 678-8 (T448 0678)
ex Elektrárna Prunéřov
Výrobce ČKD
r.v.: 1980
v.č.: 11623
Maximální výkon: 800 KW
Hmotnost: 72 t
Délka vozidla přes nárazníky: 13.600 mm
Maximální rychlost: 70 Km/hod.
Hnací drážní vozidlo řady 740 je určeno pro středně těžkou, těžkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1435 mm a evropských klimatických podmínkách. Lokomotiva je kapotová s postranními ochozy a jednou kabinou strojvedoucího. Pojezd je tvořen dvěma dvounápravovými podvozky s uspořádáním dvojkolí B´o B´o. Rám podvozku ve tvaru písmene H je svařované konstrukce a jsou k němu pomocí kyvných ramen upevněny dvě dvojkolí s tlapovými stejnosměrnými motory TE 005 s čelním ozubeným převodem 78 : 15.
740 445-2 (T448 0945)
ex Kovošrot Děčín
Výrobce ČKD
r.v.: 1988
v.č.: 15299
Maximální výkon: 800 KW
Hmotnost: 72 t
Délka vozidla přes nárazníky: 13.600 mm
Maximální rychlost: 70 Km/hod.
Hnací drážní vozidlo řady 740 je určeno pro středně těžkou, těžkou posunovací a traťovou službu na drahách celostátních, regionálních a vlečkách o rozchodu 1435 mm a evropských klimatických podmínkách. Lokomotiva je kapotová s postranními ochozy a jednou kabinou strojvedoucího. Pojezd je tvořen dvěma dvounápravovými podvozky s uspořádáním dvojkolí B´o B´o. Rám podvozku ve tvaru písmene H je svařované konstrukce a jsou k němu pomocí kyvných ramen upevněny dvě dvojkolí s tlapovými stejnosměrnými motory TE 005 s čelním ozubeným převodem 78 : 15.